Ä°DARÄ° HÄ°ZMETLER ÅžUBE MÜDÜRLÜÄžÜ GÖREV, YETKÄ° VE SORUMLULUKLARI
1- Daire BaÅŸkanlığının misyonu ve vizyonu çerçevesinde sorumlu olduÄŸu ÅŸubenin iÅŸleyiÅŸini yürütmek, sevk ve idaresini saÄŸlamak.
2- Birimi ilgilendiren kurum içi ve kurum dışı yazışmaların yapılmasını, onaylarının alınmasını saÄŸlamak ve bunlara iliÅŸkin Ä°dareye bilgilendirmede bulunmak.
3- Kütüphane çalışanlarının tüm özlük iÅŸlemlerinin, yazışmalarının yapılmasını saÄŸlamak ve takibini yapmak. Tüm bu iÅŸlemlerle ilgili Ä°dareye bilgilendirmede bulunmak.
4- Kütüphane binasında verilen hizmetinin aksamadan yürütülmesi amacıyla elektrik, su, internet, temizlik, asansör, iklimlendirme ve otomasyon sistemleri, iç-dış kameralar ve sistemleri, serverlar, yangın algılama, hırsızlık alarm sistemleri, bina giriÅŸi turnike sistemleri, bina açma-kapama ve benzeri iÅŸ ve iÅŸlemlerin yürütülmesini, takibini, kontrolü yapmak ve bu esnada oluÅŸabilecek sorunların giderilmesini saÄŸlamak. Ayrıca bu iÅŸlemleri yapacak personellerin görevlendirilmesine iliÅŸkin yazışmaları ve listelerini yapmak ve bunlara iliÅŸkin onayların alınmasını saÄŸlamak. Tüm bu iÅŸlemlerle ilgili bakım-onarım, malzeme gereksinimi ve diÄŸer ihtiyaçlar hasıl olduÄŸunda, zamanında idareye bilgilendirmede bulunmak ve üniversite ilgili birimlerine gönderilmek üzere bu iÅŸlerin yazışmalarını- taleplerini yapmak. Yine tüm bu iÅŸlemlerle ilgili doÄŸabilecek olumsuzluklara iliÅŸkin öncesinde/zamanında Ä°dareye bilgilendirmede bulunmak ve gerekli-yeterli tüm tedbirleri almak, alınmasını saÄŸlamak ve bunlara iliÅŸkin yazışmaları-talepleri yapmak.
5- Kütüphane binasında iÅŸ saÄŸlığı ve güvenliÄŸi açısından tehlike arz eden iÅŸ/durum/olaylarla ilgili gerekli ve yeterli tüm tedbirlerin alınmasına iliÅŸkin iÅŸ ve iÅŸlemleri yerine getirmek, oluÅŸabilecek sorunların giderilmesini saÄŸlamak. Tüm bu iÅŸlemlerle ilgili doÄŸabilecek olumsuzluklara iliÅŸkin öncesinde/zamanında Ä°dareye bilgilendirmede bulunmak. Aynı zamanda tüm bu iÅŸlemlerle ilgili bakım-onarım, malzeme gereksinimi ve diÄŸer ihtiyaçlar hasıl olduÄŸunda, zamanında idareye bilgilendirmede bulunmak bunlara iliÅŸkin yazışmaları-taleplerini yapmak. Yine tüm bu iÅŸlemlere iliÅŸkin üniversite ilgili birimlerine gerekli yazışmaları yapmak.
6- Kütüphanenin dış kullanımıyla (üniversite öÄŸrencileri ve akademik personel hariç) ilgili ücret alınmasına iliÅŸkin gerekli iÅŸ ve iÅŸlemleri; kurum tarafından belirlenen usul-esas-yazı-talimatlara uygun ÅŸekilde yürütmek. Bu iÅŸlemlerle ilgili gerek kurum tarafından belirlenen usul-esas-yazı-talimatlara gerekse ilgili mevzuatlara göre gerekli personel görevlendirmelerin yapılmasını, onaylarının alınmasını saÄŸlamak. Yine bu iÅŸlemden kaynaklı elde edilen gelirlerin ilgili mevzuatlara uygun ÅŸekilde tüm iÅŸlemlerini yerine getirmek ve bu elde edilen gelirlerin üniversite ilgili birimlerine yazışma ile zamanında gönderilmesini saÄŸlamak.
7- Müdürlükler altında görev yapmakta olan personellerin mesaiye geliÅŸ ve gidiÅŸ saatlerinin imza çizelgesi üzerinden / kart okuma sistemi üzerinden takip ve kontrol edilmesi ile ilgili iÅŸlemler ( izin, görevlendirme ve saÄŸlık v.b. ) birim amirlerince yapılarak Ä°dareye sunulması ve bu iÅŸlemlere iliÅŸkin olumsumsuz durumlar hakkında Ä°dareye zamanın da bilgi vermek.
Daire BaÅŸkanlığında Ä°ÅŸçi statüsüyle çalışmakta olan personellerin ay sonu Ä°dari Hizmetler Åžube MüdürlüÄŸünce yapılan hak ediÅŸ cetveleri iÅŸçinin baÄŸlı olduÄŸu Åžube Müdürlerince de paraflanacaktır.
Ä°zinlerle ilgili madde de belirtilen iÅŸlemler aÅŸağıdaki prosedür çevcevesinde yürütülecektir ;
a ) Islak imza evrakını oluÅŸturan personel imza aÅŸamalarında önce Ä°dari Hizmetler Åžube MüdürlüÄŸüne paraf açacak ( Ä°zin hakları ile ilgili kontroller yapılacaktır),
b ) Olur için baÄŸlı bulunduÄŸu Åžube Müdürüne imza açılacak,
c ) Onay için Daire BaÅŸkanlığınına imza açılacak.
Mesaiye geliÅŸ ve gidiÅŸ saatleri ile ilgili kontroller aÅŸağıdaki prosedür çercevesinde yürütülecektir ;
a ) Kart okuma sisteminden sorumlu personel her gün birimle ilgili dökümlerini Åžube Müdürlerine, Åžube Müdürlerinin ilgili dökümleri ise Daire BaÅŸkanlığı mail adresine gönderilecektir.
b ) Åžube MüdürlüÄŸüne gönderilen bilgiler taraflarınca kontrol edilerek varsa oluÅŸan olumsuzluklar Daire BaÅŸkanlığına yazılı olarak bildirilecektir,
c ) Åžube Müdürleri ile ilgili oluÅŸan çizelgelerin kontrol ve deÄŸerlendirme iÅŸlemleri Daire BaÅŸkanlığınca , izin sürelerinin kontrolü Ä°dari Hizmetler Åžube MüdürlüÄŸünce yürütülecektir..
8- Satın almaya ait ihtiyaçlarının zamanında belirlenerek Ä°dareye bilgilendirme yapmak. Satın alınan her türlü mal, malzeme, ekipman ve bunlara benzerlerinin alım ve ödeme iÅŸlemlerinin mevzuatlara uygun ÅŸekilde yürütülmesini saÄŸlamak. Bunlara iliÅŸkin yazışmaları ve personel görevlendirme iÅŸlemlerini yapmak ve onaylarının alınmasını saÄŸlamak.
9- Taşınır Mal YönetmeliÄŸine uygun olarak taşınır iÅŸlemlerinin yürütülmesini saÄŸlamak. Bu iÅŸlemlere iliÅŸkin Ä°dareye bilgilendirmede bulunmak.
10- Kütüphane dış kullanım, üyelik ve gecikme bedellerine ait ücret cetvelinin hazırlayarak Ä°dareye sunmak.
11- Kurum tarafından belirlenen Daire BaÅŸkanlığımız yönergesinde doÄŸrultusunda bağış iÅŸlemlerine iliÅŸkin görevlendirilecek personele iliÅŸkin yazışmaları yapmak ve onaylarının alınmasını saÄŸlamak.
12- Daire BaÅŸkanının vereceÄŸi diÄŸer ve benzeri görevleri yerine getirmek.
Ä°DARÄ° HÄ°ZMETLER ÅžUBE MÜDÜRLÜÄžÜ PERSONELÄ°
ÅžUBE MÜDÜRÜ | |||
Cengiz COÅžKUN | 311 59 11 | 5912 | coskun.cengiz@ege.edu.tr |
Emel ERDÄ°NÇ | 5903 | emel.erdinc@ege.edu.tr | |
|
|
5930 5929 |
ufuk.agaoglu@ege.edu.tr ozan.hancerli.ege.edu.tr |
GiRiÅž - ÇIKIÅž KONTROL |
|||
Yüksel Ozan AYDIN | 5915 | yuksel.ozan.aydin@ege.edu.tr | |
Birol UZEL | 5915 | birol.uzel@ege.edu.tr | |
Ali UÇAK | 5915 | ali.ucak@ege.edu.tr | |
Emine GENÇTÜRK | 5915 | emine.gencturk@ege.edu.tr | |
Ali Murat FÄ°DAN | 5915 | ali.murat.fidan@ege.edu.tr | |
OKUMA SALONU GÖREVLÄ°SÄ° | |||
Zeki KAPAN | zeki.kapan@ege.edu.tr | ||
TAÅžINIR Ä°ÅžLEMLER | |||
Mustafa DALMIZRAK | 5919 | mustafa.dalmizrak@ege.edu.tr | |
BÄ°NA TEKNiK iÅžLER BÄ°RÄ°MÄ° | |||
Ertugrul TASTEMIR | 5905 | ertugrul.tastemir@ege.edu.tr | |
Cevdet iÇEL | 5944 | cevdet.icel@mail.ege.edu.tr | |
Tuncer KILIÇ | 5943 | tuncer.kilic@ege.edu.tr | |
Engin COÅžKUN | 5943 | engin.coskun@ege.edu.tr | |
YARDIMCI HiZMETLER | |||
Murat ULU | 5942 | murat.ulu@ege.edu.tr | |
Hatice ÇOBANOÄžLU | 5942 | hatice.cobanoglu@ege.edu.tr | |
Servet GÜMÜÅžTEKÄ°N | 5942 | servet.gumustekin@ege.edu.tr | |
Gül ERSOY | 5942 | gul.ersoy@ege.edu.tr |