Hizmet Standartları
EGE ÜNiVERSiTESi REKTÖRLÜĞÜ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAiRE BAŞKANLIĞI HiZMET STANDARTLARI
SIRA NO |
HiZMETiN ADI |
iSTENEN BELGELER |
HiZMETiN ORTALAMA TAMAMLANMA SÜRESi |
1 |
Üyelik işlemleri (Online) |
Kütüphane Online Üyelik İşlemleri İçin; Ege SSO sayfasına giriş yaptıktan sonra "Kütüphane Üye Kayıt" butonuna tıklayıp üyelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. |
5 DAKiKA |
2 |
Ödünç Kitap Verme+iade Alma işlemleri |
1-Üniversite Kimlik Kartı (Üyelik işlemi Şart) 2-Ödünç Alınan Veya iade Edilen Yayın |
3 DAKiKA |
3 |
Kayıt Silme işlemleri |
1-Üniversite Kimlik Kartı |
2-5 DAKiKA |
4 |
Kütüphaneler Arası Ödünç Kitap Verme işlemleri |
1-Üniversite Lisans Üstü veya Personel Kimlik Kartı 2-Kütüphaneler Arası Ödünç Verme Formu Doldurulması |
Ödünç Verilen : 2 iŞ GÜN Ödünç istenilen : 7 iŞ GÜNÜ |
5 |
Danışma Hizmetleri |
1-Başvuran Kullanıcıların Ortamda Basılı ve Elektronik isteklerin Karşılanması |
5 DAKiKA |
6 |
Gör-işit Materyalleri işlemleri |
1-Üniversite Kimlik Kartı 2-Kullanıcıların Talepleri a)istenilen Yayınların Braille Yazı ile Çıktı Alınması b)istenilen Yayınların Taranarak CD ye Aktarılması c)Taranan yayının MP3 Formatına Çevrilmesi d)istenilen Basılı Yayınların Sesli Ortama Dönüştürülmesi |
a-Braille Çıktı (1 sayfa): 2 DAKiKA b-CD (1 sayfa) Okutularak : 2 DAKiKA c-2 DAKiKA (1 sayfa) d-10 DAKiKA (1 sayfa) |
7 |
Yazışmalar |
1-Gelen Evrak-Giden Evrak |
½ GÜN |
8 |
Nadir Eserler |
1-Taranması istenilen Yayın (Telif Hakları Yasasına Uygun Olarak) |
1 DAKiKA (sayfa) |
İlk Müracaat Yeri:E.Ü. Rektörlüğü Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Bşk. Şube Müdürlüğü
İsim:Cengiz COŞKUN
Unvan:Şube Müdürü
Tel:(0232) 311 59 11
Faks:(0232) 311 59 49
e posta:coskun.cengiz@ege.edu.tr
İkinci Müracaat Yeri:E.Ü. Rektörlüğü Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
İsim:Nedim HANT
Unvan:Daire Başkanı V.
Tel:(0232) 311 59 01
Faks:(0232) 311 59 49
e-posta:nedim.hant@ege.edu.tr